abells

Värsta morgonen

Publicerad 2010-03-19 09:54:05 i Vardag,

Den här morgonen har varit den värsta i hela mitt liv. Jag vaknar av att allt skakar och låter, ungefär som om det vore någon som bombade utanför mitt hus(?). Jag blir förstås skiträdd. När jag går upp ur sängen och tittar ut genom fönstret för att se om det har hänt något, så åker alla bilar när som om inget hade hänt. Jag börjar tänka efter om jag har drömt, men nej det går inte. Jag går ner och tittar ut, mot den sida jag som jag tror att denna sk. "bomb" har varit. Vad jag ser precis utanför mitt fönster är över 10 centimeter tjocka isplattor som åkt från mitt tak. Eftersom vi har sned tak på övervåningen och min säng ligger där taket är som lägst så hördes allt mycket mer vid min säng.

Inte nog med det så är jag fortfarande sjuk. När tar dessa eländen slut?

Kändes som om den här var på andra sidan väggen om mig. !  creepy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela