abells

Damn it

Publicerad 2010-03-17 12:54:50 i Vardag,

Hej, hallå! *host*
Vaknade upp med en förfärlig hosta för någon timme sedan, vilket betyder att jag inte kommer åka någonstans idag. Det som var så fint väder. Bestämde mig iallafall för att ge mig själv lite solsken och gick för att köpa två paket mjölk. Visserligen ligger affären inte längre bort än på andra sidan vägen, så solljus blev det inte överdrivet mycket av. Jag fick sällskap av min söta kissemisse som följde med till affären. Väntade på mig utanför affären gjorde hon också. En skål med mjölk för besväret är hon värd.

Bilder från förra veckan, då jag gick ut med Älsklings hund.
(Efter omgångar med dränkningar funkar inte kameran riktigt som den ska på mobilen. Dvs mycket dåliga foton.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela