abells

CHIHUAHUA?

Publicerad 2011-04-04 17:47:23 i Vardag,

Äntligen är hon hemma. Min lilla kissemiss som varit borta sen i Onsdags hittade äntligen hem igår. Nu får hon aldrig gå ut igen! Om jag får bestämma...
Påtal om djur. Ska få en söt liten chihauhua, om jag vill. Vill jag? Har jag tid? Jag har ju Katten. Nej, det här är en liten funderare det. Snälla mamma som erbjudit en söt liten voffsing.

 

 

Har inga bilder kvar på min dator eftersom den krashade för någon vecka sedan. BLIR GALEN!

Kommentarer

Postat av: Yohanna

Publicerad 2011-04-05 16:39:02

tjena, snygg blogg! Jag tycker du kan gå in på min blogg & skriva några frågor till min frågestund. det hade varit jätte snällt!



http://yoyossecret.blogg.se/2011/april/fragestund.html



ps. om du inte gillar sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt för det!

Postat av: Valentina

Publicerad 2011-04-06 20:26:55

Min familj har en chihuahua kennel våran hemsida är:

http://www.gsonkennel.se/

våra chihuahuor är världens gulligaste och jag bara älskar dom. tycker verkligen du ska ha en och dem är jätte snälla med katter ;)

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-04-06 22:00:28

Hur blir du bemött på ungdomsmottagningen? Är det bra? Har du någonsin känt dig instängd, eller dålig när du varit där? Har de sett ner på dig när du ber om akut piller? Eller har det alltid varit jättebra när du varit där? Berätta! (läs inlägg)



Glöm inte att kolla in min bloppis och anmäla dig till veckans blogg! :D

Postat av: Linn

Publicerad 2011-05-11 15:59:48

Fin blogg!

En frågestund pågår just nu i min blogg, och skulle vara jätte gulligt ifall du gick in och ställde 1 eller 2 frågor :)

Svarar på frågorna ikv i ett videoinlägg!

Kram



Direktlänk -> http://linnhahne.myshowroom.se/fragestund/#comment

Postat av: cornelia

Publicerad 2011-05-16 21:00:04

har dagensblogg hos mig, var gärna med :)



http://candevii.blogg.se/2011/may/vi-kor-en-dagensblogg-igen.html#comment

Postat av: Clara

Publicerad 2011-06-25 16:34:56

jätte söt blogg :] hoppas du hade en trevlig midsommar igår!



var gärna med och anmäl dig till min lilla tävling, du kan få reda på vad jag tycker om din blogg, sen får du en länkning.. kram

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Publicerad 2011-07-16 15:11:46

Gillar du tävlingar? Då borde du kika in på min blogg för under kategorin tävlingar har jag en massa roliga saker på gång! Var gärna med i något :D

Kram

Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Publicerad 2011-08-12 15:29:29

Var gärna med & tävla om ett örhänge med påfågelfjäder hos mig, det är 3 st som vinner!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela