abells

Fotoautomat

Publicerad 2010-01-12 14:16:26 i Vardag,

Äntligen sitter jag hemma hos Älskling efter en lång egentligen ganska kort dag i skolan. Var tvungen att gå upp klockan halv sju för att hinna fixa foto till legget och komma i tid till skolan som började halv tio. 
När jag fixade fotot hände något otroligt pinsamt. Jag satte mig i en sådan där fotoautomat som jag hittade vid tunnelbanan. Jag tog fotona, men blev inte nöjd så jag tog om. Just då började det blåsa och tyget som man hänger för åkte upp och just då kom ett tåg så alla såg mig sitta i den där skabbiga fotoautomaten och jag kunde inget göra, jag behövde ju sitta stilla. Jag kände mig lika äcklig som automaten. Låter kanske inte så farligt, men fan vad pinsamt det var.. :/

Kommentarer

Postat av: kungen

Publicerad 2010-01-12 17:20:27

Sv; hahah nej jag blev lurad av BÅDE mode och bio. Mode sa att dem hade skickat min order, men det hade dem inte. Och bio sa att jag hackade deras spel...

Rekommenderar dig att hålla dig borta från det där, bara skit allt ihop! Ta det från en been there and done that.

Postat av: elsa

Publicerad 2010-01-12 22:06:26

Hahah man(jag) blir så groteskt äckligt ful på fotoautomatbilder.

Isabelle döda mig inte men jag vet inte om jag kommer på lördag(a)

<3

Postat av: elsa igen

Publicerad 2010-01-14 09:45:47

DÅLIG UPPDATERING SÖNNER!

ATTANS BANANER!

Postat av: maja

Publicerad 2010-01-14 11:43:52

HAHAHHAH JAG DÖR! Så jävla typiskt dig ;-) fan vad klockren .. hahahhaha!

Postat av: andrea

Publicerad 2010-01-14 20:29:13

GAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHA!!! XD fyyyyfaaan vad roligt XDHHAHAHHAHAAHAHHA :D:D:D XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela