abells

Personligheter

Publicerad 2010-01-21 20:50:40 i Vardag,

Kom och tänka på hur stor del ens föräldrar har av ens personlighet. Hade jag blivit uppfostrad av någon annan än min mamma hade jag varit en helt annan person. Lite intressant faktiskt. Kunde bara varit att jag bodde hos min pappa istället så hade jag varit annorlunda. Såklart jag vet att föräldrar påverkar en, men har inte riktigt tänk på hur personligheten som man "får" av sin mamma eller pappa etc. påverkar hur man är mot vänner, främlingar och familj och kan vara så annorlunda från person till person. Låter knasigare än vad det gör i mitt huvud. Kanske bara jag som är seg, haha. Hur allting än hänger ihop så är jag nöjd över hur jag lever och har blivit uppfostrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela