abells

American

Publicerad 2010-03-30 21:29:08 i Vardag,

Varför inte pröva något nytt? Amerikansk tårta till efterrätt på påskafton. Hittade ett recept på datorn och tänkte pröva och se om det smakar gott, eftersom jag inte har alla ingredienserna och orkar inte åka till usa och köpa dem heller, haha. Fungerar riktigt bra hittills. Frostingen blev helt underbar. Nu måste jag bara vänta på att kakan ska svalna så den goda frostingen kan kletas på. Mums.


Kan man lyckas så här bra må tro? Det återstår att se...

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2010-03-30 22:55:22

SV. TACK FÖR ATT DU PÅMINDE MIG! kan ju inte skriva så i min blogg.. haha Xd tänk om min syster råkade försäga sig... XD hon läser den :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela